חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

 יעד חלומי לחופשה בלתי נשכחת  De Kempervennen

De Kempervennen הוא יעד חלומי לחופשה משפחתית בלתי נשכחת. הממוקם בלב נופים מרהיבים בדרום הולנד, המתחם המרשים מציע שפע של אטרקציות, פעילויות ואפשרויות בילוי לכל הגילאים, המבטיחות חוויה מהנה, מגבשת ומלאת הרפתקאות לכל המשפחה.

פארק המים של De Kempervennen

אחד המוקדים המרכזיים והמרשימים ביותר ב-De Kempervennen הוא פארק המים המדהים. הפארק, המשתרע על פני שטח נרחב, מציע מגוון עצום של בריכות, מגלשות, ומתקני מים מגניבים שיספקו שעות של כיף והנאה לכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים ריגושים במגלשות המפותלות, רגיעה בבריכות השקטות או פשוט מבקשים להירגע על שפת הבריכה, פארק המים מציע חוויה מרעננת ומהנה לכל המשפחה.

מגוון אטרקציות  ופעילויות מהנות

מלבד פארק המים, De Kempervennen מציע מגוון מרשים של אטרקציות יבשתיות. תוכלו להעז ולהתנסות בפעילויות אתגריות כמו אומגה, קירות טיפוס ומסלולי חבלים אווירים, או לבחור בפעילויות רגועות יותר כמו רכיבה על אופניים בשבילים הציוריים, משחקי ספורט, יצירה ועוד. המתחם מציע גם מועדון ילדים מקסים עם צוות מסור שידאג לפעילויות מהנות ומותאמות לגילאי הילדים, כך שההורים יוכלו ליהנות מזמן איכות לעצמם.

אירוח מושלם

האירוח ב-De Kempervennen מציע וילות מרווחות ומאובזרות, המעוצבות בסגנון מודרני ונעים. הווילות ממוקמות בלב חורש ירוק ומציעות מקום מושלם למשפחות להירגע, להתכנס ולבלות זמן יחד באווירה שלווה ופסטורלית. עם מטבחים מאובזרים, סלונים מרווחים ומרפסות נעימות, תחושו בווילות כמו בבית, עם כל הנוחות והפינוקים הנחוצים לחופשה מושלמת.

מיקום מנצח

המיקום המצוין של De Kempervennen מאפשר גם לצאת ולחקור את האזור הקסום שמסביב. תוכלו לבקר בעיירות ציוריות, ליהנות מנופים פסטורליים, לרכוב על אופניים לאורך נתיבי המים הייחודיים, או פשוט לערוך פיקניק משפחתי בחיק הטבע. האזור מציע גם מגוון אפשרויות לאוכל מקומי טעים, מחוויות תרבותיות מרתקות ומפגש עם הקסם ההולנדי האותנטי.

סיכום

חופשה ב- De Kempervennen היא הזדמנות מושלמת לברוח מהשגרה, להעניק לעצמכם זמן איכות משפחתי, וליהנות מחוויות מגוונות ומלהיבות בסביבה קסומה. עם שילוב מנצח של אטרקציות מדליקות, אירוח מפנק ונופים מרהיבים, המתחם מבטיח לכם חופשה שתזכרו לנצח. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות מסעירות, רגעי הנאה משותפים או פשוט זמן להירגע ולהתחבר מחדש, De Kempervennen הוא הבחירה האולטימטיבית למשפחות שרוצות לחוות את החופשה המושלמת.